دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجزای سیستم های پمپ شناور پمپیران

پمپ های شناور پمپیران

در این مقاله به تشریح اجزای سیستم های پمپ شناور پمپیران ، نحوه عملکرد پمپ پمپیران ، چاه و کنترل ها ، اجزای پمپ پمپیران به نظر می رسد و آنچه انجام می دهند.

ما مشاوره عیب یابی در مورد پمپ پمپیران شناور در زیر آب را ارائه می دهیم و سوالات را دعوت می کنیم.

ما شامل تعاریف اصطلاحات حفاری چاه آب و چاه آب ، ظرفیت نمونه ای از پمپ های چاه آب حفر شده است ، و توضیحات روش هایی را که برای ماهیگیری مواد از چاه آب استفاده می کنید ، در صورت افتادن لوله ، پمپ چاه ، یا ابزار مورد استفاده قرار می دهیم. داخل پوشش چاه

ما نحوه استفاده از گیربکس گشتاور و سایر روش ها را برای جلوگیری از آسیب رسیدن به سیم کشی و لوله کشی چاه ناشی از پیچش نیروهای در هنگام شروع پمپ توضیح می دهیم.

اجزای چاه حفر شده با پمپ آب شناور چیست؟

در اینجا ما جزئیات در مورد اجزای فردی و ویژگی های عملکرد چاه های حفر شده با استفاده از یک پوشش فلزی را ارائه می دهیم که در آن یک پمپ پمپیران شناور در چاه نصب شده است تا آب را به ساختمان منتقل کند.

در این مقاله ، پمپ های شناور در زیر آب مورد بحث قرار گرفته است – آن دسته از پمپ های آب که در داخل چاه یا درون محفظه قرار دارند ، به طور معمول نزدیک به پایین چاه است.

به جای یک پمپ آب پمپیران در زیر چاه که در زیر چاه است ، چاههای دیگر از پمپ جت یک یا دو خط (بسته به عمق چاه) استفاده می کنند – در آن چاه ها پمپ  پمپیران از زمین بالاتر از چاه است. این انواع چاه با جزئیات بیشتر در مورد بحث شده است

PUMP آب ، یکی از JET LINE که در چاه های کم عمق مورد استفاده قرار می گیرد

و
PWP JET LINE JET که در چاه های عمیق استفاده می شود

تعاریف موارد چاه و پمپ آب پمپیران نشان داده شده در طرح فوق در سمت چپ ، از بالا به پایین قطعات پمپ پمپیران چاه در زیر آب (C) دانیل فریدمن بسته و تعریف اجزای یک چاه حفر شده با یک پمپ زیر آب به این تصویر چاه عمیق با یک پمپ غوطه ور مراجعه کنید.

این لیست و تعریف قطعات و اصطلاحات چاه آب از بالای نقشه به سمت پایین آن سازماندهی شده است و از اسامی استفاده می کند که مطابق با آنچه در نقشه ما نشان داده شده است.

مشاهده لیست قیمت محصولات پمپیران در لینک زیر

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/submersible-pump/pumpiran-float-pump

تعاریف موارد چاه و پمپ پمپیران آب نشان داده شده در طرح زشت نقاشی جوهر در زیر ، حرکت از سمت راست طرح ، از بالا به پایین:

درپوش چاه که می توانید در قسمت بالای طرح و همچنین در عکس های فوق مشاهده کنید ، مهر و موم است که برای جلوگیری از رواناب سطحی و زباله ها از پوشش چاه در نظر گرفته شده است. بسیاری از درپوش های چاه از آب محکم نیستند ، به همین دلیل رودخانه های چاه حفاری مدرن از سطح زمین امتداد دارند.

ظرفیت پمپاژ در گالون در هر دقیقه برای یک پمپ شناور پمپیران در زیر آب چیست؟


یک پمپ آب شناور پمپیران در زیر آب (پمپ از لحاظ جسمی در داخل چاه و در یا نزدیک به انتهای لوله کشی چاه قرار دارد) به طور معمول می تواند آب را از عمق 30 فوت به صدها فوت و با سرعت تحویل آب از 4 gpm 25 بالا ببرد.

gpm بسته به متغیرهایی که در زیر لیست می کنیم. پمپ شناور به طور معمول در رده بندی اسب بخار 1/2 HP ، 3/4 HP ، 1 HP و 1/2 HP قرار دارند.

نرخ جریان آب برای پمپ ها دامنه دار (با اسب بخار و مدل) از اسمی از 6 gpm تا 35 gpm.

مراقب باشید: نصب پمپ پمپیران چاه با ظرفیت بالاتر در واقع ممکن است جریان آب سریعتر و فشار سیستم آب بیشتری داشته باشد ، اما اگر پمپ به درستی با سرعت جریان ایمن چاه مطابقت نداشته باشد (با انتخاب پمپ یا کنترل پمپ) می توانید تمام آب را پمپ کنید. از چاه خود ، خشک کنید ، به پمپ و غیره آسیب وارد کنید.